SARA ARVIDSSON

STUDENTEN

Kategori: Allmänt

 
För en vecka sen fick jag uppleva
studenten. Det var bland det roligaste, känsligaste
och den bästa känslan jag har upplevt.
Det började kl.6 på morgonen med studentfrukost med
klassen. Sedan kom det taxibussar och hämtade upp
oss, mot skolan för fotografering och vi var nog
den galnaste klassen på plats. Dansade på borden och
sjung överallt.
Sedan fick vi våra slutbetyg och några lärare höll
jätte fina tal till oss. Vi delade även ut
blommor till våra lärare.
Sedan var det dags för utspringet och då var
man lite pirrig.
Gick fram till min familj och sedan iväg till flaket.
Flaket var nog det bästa av allt, då gav man
verkligen allt man hade.
 
Sedan när man hade åkt runt i ungefär två timmar var det
dags att åka hem för lite käk och presentöppning.
Så otroligt fina presenter fick jag!
Jag mådde dock inte så bra då men tog
mig iväg till Örebro sen igen för att festa mera.  
Där mötte jag upp Linus och sedan gick vi till Frimis,
där alla andra vänner också var.
Sedan blev det en tur till Linde också men där
var det inte så mycket drag så det slutade med
att vi åkte hem ungefär 2-3 på natten.
Lördag till söndag var jag bara hemma
och umgicks med min syster och Linus <3
En perfekt studenthelg!
 
 
Kommentera inlägget här: