SARA ARVIDSSON

fri som en fågel

Kategori: Allmänt

gårdagens klädsel
 
 
Idag gjorde jag min sista skoluppgift. Jag är helt klar i skolan
och dem betygen som jag har fått reda på än så länge känns mycket
bra! Jag är så nöjd och stolt över mig själv. Känslan
är otroligt skön och nu ska jag bara njuta och ha det roligt de
sista som är kvar!
 
 Jag har redan några saker inplanerat, imorgon är det studiedag även på fredag.
Imorgon ska jag sola, färga håret och ska på middag hos Jennifer tillsammans
med våra kära mammor!  
Sedan på fredagen ska jag till spahuset för lite skönhetslyx
och sen mot eftermiddagen ska jag på kalas för farmor.
Helgen är dock lugn än så länge, men sedan på måndagen ska jag
och Maja i min klass iväg för att få fransförlängning!
Sedan är det dags, bal på tisdag!!!
 
 
Kommentera inlägget här: