SARA ARVIDSSON

Jag lever

Kategori: Allmänt

old 
 
 
Okej, det här med att bli bättre på att
göra mer inlägg går ju sådär.. Två veckor
har gått sen jag blogga sist och det har väl inte
hänt så mycket ändå. Har jobbat för det mesta. Förra
veckan jobbade jag mån-lör, var ledig sön-mån. 
Sedan jobb igen fast tis-lör och nu så har jag varit ledig idag och 
är även ledig imorgon! 
 
Men nu till veckan blir det skönt, jobbar bara fyra dagar eftersom till
helgen åker jag och Linus till Göteborg, vilket ska bli
jätte roligt! Två hel dagar med fitnessfestival och mys på stan!
 
Det som har hänt mer är att vi har varit på en lägenhetsvisning
och vi ska flytta den 1 Januari. Jag Linus och Jonte ska 
bo tillsammans i en ny fräsch lägenhet, lite mer centralt än hur vi bor nu. 
Så det kommer bli jätte bra och spännande! Det var ett väldigt fint område
och lägenheten kommer passa oss utmärkt. 
 
Idag har det varit en riktigt skön ledig dag. Jag och Linus sov ut ordentligt, 
frukost mys i sängen och gått runt i pyjamas hela dagen. Städat lite, lagat
mat och tvättat har jag även hunnit med. Man behöver verkligen dessa dagar, då man
kan göra precis ingenting, precis det man känner för. Få hämta lite ny energi och verkligen
vila. 
 
Jag har även fått riktig julkänsla i kroppen, tycker det
ska bli så mysigt med jul. Dock har jag inte börjat handla några paket än
så måste komma igång med det! Jag och Linus kommer åka hem till Sverige dagen innan jul och vara hemma
5 hela dagar. Det ska bli så skönt, saknar verkligen alla mina fina där hemma <3 
Inte långt kvar nu! 
 
 
Kommentera inlägget här: