SARA ARVIDSSON

värsta sjukan

Kategori: Allmänt

från balen 
 
 
Hej på er!
Var ett tag sedan jag uppdaterade här och det
har hänt en del, bland annat en shopping tur med Lina, 
långa promenader, käkat mat ute, en utgång och jobb såklart. 
 
Men dem senaste dagarna har jag inte
mått så bra. Det har gått magsjuka på jobbet och ärligt talat
väntade man bara på att det skulle komma till än själv, även
fast man tvättade händerna hela tiden och spritade.
 
Så i onsdags kväll kom det för mig. Var vaken ungefär hela natten
och har varit väldigt energilös sen dess. Börjar nu kunna äta och dricka som
vanligt, så det är skönt! Har haft lite väskebrist. 
 
Dock så blev Linus också sjuk, inte så konstigt men, 
han ligger nerbäddad nu iallafall. Usch det är nog den värsta jag vet, 
att spy. Får se hur jag mår imorgon om jag
klarar av att gå till jobbet på måndag. Var tvungen att handla
lite åt oss idag och bara av att gå till affären blev jag alldeles 
svettig. 
 
Ska äta nu och kolla på
några gamla favorit filmer tänkte ja, jag har även orkat plockat undan lite
och kört igång en tvätt. 
 
Men en rolig grej som är på gång är att
den 29-30 maj är det en festival här i Oslo
som jag och några brudar ska på! Troligen bokar jag biljetterna idag, 
så det känns riktigt härligt att ha något att se framemot! 
Sommaren, du är mer än välkommen ♥
 
Nu ska vi sjuka vila vidare, 
Ha det så bra!
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: