SARA ARVIDSSON

3-11 / 2

Kategori: Allmänt

sommar ♥
 
 
 
Det var ett tag sedan som jag uppdaterade, men det
blir så ibland. 
Det har inte hänt något speciellt, jobbat och försöker
fortfarande att bli frisk. Provade att träna lugnt i söndags men
det slutade med halsont. Så får vila kroppen mer från styrkan och gå lugna promenader
istället. 
 
I måndags var jag ledig, då firade jag Lina på morgonen
som fyllde 20!! Hon fick paket och sedan fixade vi
en god frukost och kollade på film. Riktigt mysigt ♥ Sen tvättade jag en del, slappa och 
hade det skönt hemma. 
 
Igår så provade jag ett nytt solarium ställe nära oss, 
det var riktigt bra och dem hade olika effekter som aroma dofter och
någon slags strama åt huden / träning med sol. Så ska försöka få lite färg nu tänkte jag! 
 
Nu är det två dagar kvar sedan helg igen, tycker vardagarna går så fort &
jag trivs otroligt bra på mitt jobb. Förhoppningsvis blir det förlängt
på det dagiset också. Hoppas!! Sen är det ju alla hjärtans dag på lördag och jag tror
Linus har planerat något.. hmm spännande! 
 
Imorgon börjar jag halv tio så då blir det lite sovmorgon, ska
snart kolla på oth och lägga mig skönt i sängen. 
Ni får ha det så bra ♥
 
 
Kommentera inlägget här: