SARA ARVIDSSON

söndag

Kategori: Allmänt

//Tre old-outfits bilder//
 
 

Vilken skön helg vi har haft! 
Igår sov vi ut länge, åt frukost och
sedan åkte vi till Storo-storcenter. Ungefär tio min från
oss med trikk (spårvagn). Det var väldigt stort och man fick lite
marieberg känsla av att gå där. Dock lite andra butiker och fler våningar. 
Vi åt lunch där och fick med oss ett par nya jeans till Linus och
saker till lägenheten! På kvällen så lagade vi god mat och mös
framför tvn. Kände att vi behövde en riktigt mysdag ♥
 
Idag så sov vi också ut länge, har ätit, städat, tvättat och skulle iväg och
träna. Men har känt mig seg idag, ont i halsen, förkyld och nyser. Vill verkligen
inte bli sjuk, så har tryckt i mig alvedon, dricker tea och tar det lugnt här hemma. 
Vill faktiskt till jobbet imorgon.. 
 
Det har kommit ut fler avsnitt av pretty little liars och the
vampire diaries som jag har helt missat, så ska ta igen det nu tänkte jag! 
Perfekt när man måste vila lite. 
Ha en fin söndag ♥
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: