SARA ARVIDSSON

8-19 juli

Kategori: Allmänt

 //bilder från när jag klippte mig & från Linas blogg//
 
 
Har haft underbara dagar hemma nu 
i Sverige & imorgon är det dags att
åka hem till Oslo igen. Även fast det
är skönt & vara hemma så längtar jag faktikst
hem nu till vårt. 
Men jag har hunnit med mycket under alla
dessa dagar hemma. Först mysiga dagar hos min syster, hälsat
på släkt, varit på kalas, shoppat, klippt mig riktigt kort, fixat pass, träffat tjejerna, utgång, 
middagar & massa mys hemma ❤️ 
 
Man hinner med så mycket mer utan stress
när man är hemma längre, så otroligt skönt! 
Men nu har vi mycket att göra & se fram emot 
när vi kommer hem. Vi ska börja packa
& städa ur lägenheten, jag ska jobba en vecka, sen flytta in i nya lägenheten
& sedan åker vi till Mallorca! Perfekt avslut på denna sommar. 
 
Nu är vi hemma hos Linus pappa och ska
spendera natten här, sen går bussen 12.30 imorgon! 
 
Ha det så bra! 
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: