SARA ARVIDSSON

toppen onsdag

Kategori: Allmänt

 
 
Vilken bra dag det har varit! 
Öppnade dagiset halv åtta imorse, var ganska trött, men
det blev bättre när jag fick äta frukost med barnen och hade det mysigt. 
Sedan rullade dagen på fort, vi var ute i det fina vädret och så
otroligt skönt var det idag! Solen var framme hela dagen. ♥
 
Sedan vid lunch när barna skulle sova
bjöd en på jobbet på riktigt god mat och efterätt. Hon har fått fast tjänst och
ville såklart fira detta med oss. Dem hade till och med fixat svensk påskmust, åh gud så
gott det var! Slutade sedan vid tre och när jag kom hem bytte jag om
så drog jag och Linus direkt till gymmet. Har sen dess fixat matlåda, duschat och
bara tagit det lugnt. Verkligen en toppen onsdag! Nu har jag lagt mig skönt i sängen
och ska försöka somna tidigt, börjar 7.45 imorgon. 
Två dagar kvar, sedan helg igen ♥
Ha det så bra!
 
 
 
Kommentera inlägget här: