SARA ARVIDSSON

torsdag till måndag

Kategori: Allmänt

 
 
Var några dagar sen som jag uppdaterade, men tänkte berätta
lite kort vad jag har gjort! 
 
Torsdag : Jobbade under dagen och senare mot kvällen fick jag min 20-års present av Linus. 
En ipad mini, gud så chockad och glad jag blev. Åh han är bra han mitt ♥
 
Fredag : Hade toppen väder på jobbet och slutade kl.16.00. Åkte hem och sedan iväg
där Linus och några kompisar var i en park och spelade pingis. Sedan mot kvällen åkte vi
hem till två kompisar och grillade! Riktigt gott var det. 
 
Lördag : Sov ganska länge och vakna av att solen sken in, 
riktigt varmt och skönt hela dagen. Satt på balkongen och åt frukost, äntligen 
kan man börja göra sånt! Drog sen med Linus och tränade, lite senare mot kvällen träffade jag Lina på stan för att äta ute, vi hade väldigt trevligt! 
 
Söndag : Hade en mys dag hemma, tvätta, städa och fixa lite. Sedan mot eftermiddagen träffade
jag Lina för en lång promenad. Otroligt skönt att få frisk luft och snacka lite skit! 
 
Måndag : Idag jobbade jag mellan 9.30-17.00 och har bara hunnit med att
fixa mat, duscha och fixat med tvätten. Har faktiskt lagt mig redan i sängen, ska kolla
lite på datorn och sen någon serie. Blir nog att somna tidigt ikväll, ska upp kvart i sex imorgon!
 
Ha det så bra ♥
 
 
Kommentera inlägget här: