SARA ARVIDSSON

Spa-dag & 17 maj

Kategori: Allmänt

 
 
 
 
I torsdags var det röd-dag så då passade
jag på att åka till Sverige. Åkte till min syster i Uddevalla
på torsdags morgonen, som tur är ligger det inte så långt bort. Tar ungefär 2,5 timmar
att åka dit från Oslo. Min mamma och pappa kom också dit, dem var redan där
när jag kom fram. Vi myste mest hela torsdagen med god mat och promenader ♥
 
fredagen hade vi alla tagit ledigt från jobb
så vi kunde vara där längre. Vi var på en liten
shopping tur på stan, sedan köpte vi med oss sallad och gick strandpromenaden!
Det var strålande sol och riktigt härligt ute, speciellt vid havet. 
Mot kvällen gick vi ut och åt väldigt god mat och sedan
avlsutade vi kvällen med bio!
 
Tidigt på lördagsmorgonen gick jag, min syster och min mamma
till ett Spa som jag fick i 20-års present. 
Där väntade en ryggmassage, en ansiktbehandling och
en relax avdelning! Gud så underbart det var. Man borde verkligen
göra sånt lite oftare. Från tio till halv två var vi där. 
Kände mig som en ny människa efteråt! 
 
På kvällen sedan var det dags för mig att
åka tillbaka. Var hemma vid halv tio och
då var det full fest hemma hos oss. 
Vi firade inför 17 maj som är Norges nationaldag, jag
drack inget, var alldeles för trött men jag hängde med
ut iallafall! På söndagen blev det inte så
mycket firade för mig, hade ont i huvudet och
i kroppen så stannade hemma faktiskt. Kände att
gårdagen fick räcka!
 
Nu har jag jobbat måndag, tisdag och idag men nu är det bara två dagar kvar
till helg! Har inga planer för helgen än så länge, 
så får se vad som händer. 
Jag ska snart fixa mat och sedan mysa
hemma tror jag!
 
Ha det så bra ♥
 
 
 
Kommentera inlägget här: