SARA ARVIDSSON

1 månad till jul

Kategori: Allmänt

Från förra veckan. 
 
 
 
Har för det mesta bara jobbat, men i onsdags efter jobb
var jag med Lina på rusta och ikea! 
Var så mysigt att bara gå runt och titta, men
fick med mig en hel del hem som jag ska visa er senare! 
Sedan i fredags efter jobb gick jag på stan med Meis, 
vi åt även på fridays och lyxade till det med en drink! 
 
Helgen har varit ganska lugn, har fått mycket
gjort i lägenheten, även varit med Lina! 
Var också och simmade i söndags, gud så skönt det var! 
Det är något jag ska fortsätta med, speciellt nu under vintern så man kan 
basta mycket! 
 
Denna vecka jobbar jag bara till torsdag, för på
fredag åker jag till örebro och ska vara hos Jennifer hela 
helgen! Ska bli riktigt mysigt, längtar så efter min bästa vän!! 
Sedan jobbar jag bara tre veckor och går sen på
jul ledigt i två veckor, underbart! 
 
Nu ska jag äta lite, sedan lägga mig tidigt ikväll! 
Öppnar imorgon på jobbet. 
Ha det så bra <3
 
 
Kommentera inlägget här: