SARA ARVIDSSON

Att ta vara på sig själv

Kategori: Allmänt

 
 
Att ta vara på sig själv & känna efter 
hur man egentligen mår är något jag
 tyvärr har varit dålig på nu under en längre period. 
Vilket nu har bara blivit för mycket för mig. 
Så därför är jag
hemma från jobb idag. 
Igår bokade jag även
biljett hem till mamma & pappa. 
Ska åka hem nu på fredag & stanna hemma några dagar, då
dagiset är stängt torsdag & fredag. Så ville jag passa på att åka hem!
Så tar jag ledigt mån-ons. 
 
Idag vaknade både jag & Linus
tidigt. Tog en lång dusch & sedan
gick vi till Kiwi & handla frukost. 
Vi tände ljus & myste sedan ner oss i soffan
men allt gott. Riktigt fint är det utanför fönstret också,
älskar höstens färger!
Idag ska jag bara vila & göra sånt som
jag tycker är kul. Äta god mat ska jag också göra! 
 
Ha en fin onsdag <3
 
 
Kommentera inlägget här: