SARA ARVIDSSON

UTE KVÄLL

Kategori: Allmänt

 
 
Bilder från igår kväll! 
Jobbade till 15, åkte hem, fräschade till
mig och vid halv sex tog jag mig till Lökka. 
Där träffade jag mina fina arbetskollegor för 
mat och massor av drinkar! 
Blev en otroligt trevlig och mysig kväll. 
Kom hem runt halv två inatt och var 
på gott humör! 
 
Idag har jag varit lite sliten, 
vakna vid nio men gick och la mig igen
vid tolv och sov till två!
 
Nu har jag fixat lite hemma, ätit och
håller på att tvättar. Sen ska vi gå och vecko handla också. 
Vad vi ska göra ikväll är oklart,
antingen blir det hemma mys med god mat eller
åka till tjuvholmen och kolla på ute bio! Verkar så mysigt. 
Men vi får se! 
 
Ha en fin lördag <3 
 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2016-08-28 | 22:05:28

    Herlig kveld ute sammen, måtte det gå fort til neste gang!😄 God natt fine deg sees i morgen❣

Kommentera inlägget här: