SARA ARVIDSSON

VECKAN

Kategori: Allmänt

 
 
Igår när jag slutade jobbet och kom ut så hade det
kommit upp blommor vid huset. 
Åh, våren du får gärna komma nu!!
 
Denna vecka har gått fort och fint 
väder har det varit. Strålande sol!
I måndags efter jobb så åkte jag och Lina till
bislett bad. Riktigt skönt att få simma och bubbla bubbelpool!
 
Sedan har jag för det mesta bara jobbat. Men i torsdag efter jobb 
gick jag till fretex och kolla. Hitta några fynd för bara 150kr. 
Så där kommer jag nog handla oftare. 
 
Igår så hade jag en väldigt mysig kväll med Linus. 
Vi laga god middag och kollade på olika tv program. 
Satt och prata i flera timmar och bara myste, han är så fin!
 
Snart ska jag ner till Kiwi och veckohandla, senare 
ikväll ska jag ut och äta mat med Lina. 
Det blir trevligt! 
 
Ha en fin lördag <3

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2016-02-28 | 10:13:44

    Låter som en riktigt fin vecka och mysig helg. Kram mamma.♥

Kommentera inlägget här: