SARA ARVIDSSON

SAKER ATT SE FRAMEMOT

Kategori: Allmänt

 
 
 
Jag är ju verkligen ingen vinter människa. Tycker det
är mysigt runt jul och nyår sen så räcker det för mig!
Längtar redan till vår och sommar,
men vinter är ju väldigt lång så då
är det alltid skönt att ha saker att se framemot! 
 
På fredag kommer min mamma och syster hit till Oslo och
ska spendera helgen hos oss! Ska bli så mysigt <3 
 
Nu under februari och mars är det
några lediga dagar. Jobbet har stängt en dag och 
sen är det ju tre röda dagar i mars!  Även massa födelsedagar
som kommer inom familj och vänner. 
 
Sedan ska jag på bröllop i april, en god vän från
jobbet som ska gifta sig! Gud så spännande, aldrig varit på
bröllop förut! 
 
Sen i maj ska jag till Summerburst i Göteborg med
mina älskade tjejer. Ska bli så kul, hoppas verkligen att det blir fint väder då.
Summerburst är en rolig start in mot sommaren tycker jag. 
 
Kommer säkert komma mer saker
att se framemot, men än så länge så är jag nöjd!
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: