SARA ARVIDSSON

VECKAN

Kategori: Allmänt

Tagen idag. 
 
 
Denna vecka har bestått utav jobb och
jag har varit väldigt duktig med kosten. 
Inte ätit några godsaker varken hemma eller på jobbet, vilket vi gör
väldigt ofta där..
 
Men i torsdags så gick jag en lång promenad
med Lina. Väldigt skönt att bara få prata av sig och
få frisk luft! 
 
Sedan i fredags kom Lina hem till oss
och så lagade vi hemmagjorda hamburgare och myste
hela kvällen! Väldig skön fredags kväll. 
 
Igår så tog jag det ganska lugnt under dagen, 
ordna med tvätt och veckohandlade. 
Sedan mot kvällen fixade jag i ordning mig för en kväll ute
med Lina och henne arbetskompis. Vi var först hemma hos Linas vän
och sedan tog vi oss vidare till en nattklubb! Blev en trevlig och rolig kväll. 
 
Idag så sov jag ända till kl.13. Ringde Jennifer
på än gång då hon blir 22 år idag! Min fina bästa vän <3
Sen dess så har jag ätit, städat lite och håller på att tvättar. 
Idag ska jag bara slappa, fixa hemma och
förbereda matlådor inför veckan. 
 
Nu hoppas jag denna vecka går fort, vill
ha fredag då min mamma och syster kommer! 
Åh jag längtar så <3
 
Ha en fin söndag! 
 
Kommentera inlägget här: