SARA ARVIDSSON

FYRA DAGAR KVAR

Kategori: Allmänt

 
 
Hade en väldigt lugn och skön helg. 
Fixade mycket hemma med tvätt, var och
storhandlade och sedan lagade
vi otroligt god mat. Oxstek! 
En kompis till oss också som har flyttat
från Oslo var på besök under lördags kvällen. 
Var mycket trevligt! 
Igår slappade jag bara hemma, tittade på
massa filmer och mös med Linus. 
 
Idag jobbade jag till fem, när jag kom hem
fixade jag lite hemma och sitter nu
i soffan framför en serie. 
Blir nog en lugn kväll! 
 
Nu jobbar jag bara fyra dagar till, sen så är 
det semester!! Ska bli riktigt skönt. 
Linus och jag har bokat till nästa vecka en 
tripp till Göteborg, bo mitt på avenyn, gå på liseberg, 
äta god middag ute, hotellfrukost och shoppning! Ska bli så mysigt!
Då firar vi tre år
nämligen <3
 
 
 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2016-06-27 | 22:30:58

    Ha det riktigt mysig och stort grattis till 3 ar puss

Kommentera inlägget här: