SARA ARVIDSSON

MYS HELG

Kategori: Allmänt

FREDAG
Jobbade till fem, var hemma mot sex och hade
en riktigt mys kväll med Linus.
Veckohandlade och sedan
lagade vi hemmagjord pizza som blev
så god!
Kollade på film och somnade ganska tidigt.
 
 
LÖRDAG
Vaknade vid nio, tog en dusch och sedan åt jag frukost framför
tvn.
Började sedan
rensa och kasta bort vissa saker.
Träffade även Lina och tog en fika
nere på Espresso house!
 
Senare mot kvällen fixade jag i ordning mig och
skulle vara klar till halv åtta!
Linus hade planerat en överraskning till mig.
Han hade bokat bord på tuk tuk thai, åh det var så
god mat! Sedan hade han även
bokat bio, John Wick.  Inte helt min typ av film,
men den var helt okej!
 
Blev en väldigt mysig kväll.
Vi var inte hemma förens två inatt.
Så somnade ganska fort!
 
 
SÖNDAG
Idag sov jag ut länge, åt frukost och slappade
framför serier.
Sedan har jag tvättat och börjat städa.
Även lagat nudelwok!
Blir att fixa lite hemma och bara ta det lugnt, kanske
köra ett styrke pass hemma också!
Annars, ladda upp inför en ny jobb vecka.
 
Ha en fin söndags kväll!
 
Kommentera inlägget här: