SARA ARVIDSSON

ALLT HAR EN BÖRJAN & ETT SLUT

Kategori: Allmänt, Kläder

Har hänt ganska mycket sen jag sist skrev.
Har varit mycket på jobbet,
träffat kompisar och tränat pole fitness.
Även jobbat hårt på matte lektionerna.
Nu är det inte långt kvar tills matten slutar, men jag
kommer troligen inte hinna klart och får då fortsätta i augusti igen.
 
Har en del saker att se framemot :
 
Maj
1  - Ledig
4  - Massage
9  - Min syster kommer hem
10  - Ledig
12  - Färna herrgård och afternoon tea
25 - Skolan slutar
27  - Mors dag
 
Juni
6 - Ledig
7 - Ledig, Karlstad, vin och chokladprovning
8 - Ledig och student firande för min kusin
22 - Midsommar
 
Det är skönt att vi går in i maj nu, sommaren har
varit så efterlängtad. Sen är det lite speciella känslor i mig just nu,
vet inte riktigt hur allt kommer se ut för mig efter semestern. Kan hända att
jag kommer ha ett nytt jobb då, men det återstår att se!
 
 
// En riktigt fin sommar klänning //
 
 
 
Kommentera inlägget här: