SARA ARVIDSSON

SNYGG I HÅRET & FIXA SOVRUMMET

Kategori: Allmänt

Igår åkte jag till Marieberg vid halv två. 
Gick in till Lena som jobbade, pratade och provade kläder!
Två fina klänningar och ett par örhängen fick det bli. 
Sedan handlade jag även block, linjal och sånt tillbehör som jag
behöver till matten! 
Känner mig pirrig inför informations träffen jag ska på
måndag angående komvux. 
 
Vid halv fyra var det dags att åka upp en våning till Emma 
som jobbar på Lyko. Äntligen dags att fixa håret igen! 
Vi klippte av en bra bit, klippte upp så jag har 
kortare på sidorna och färga mig riktigt blond! 
Åh det blev så bra, är så nöjd! 
 
Det tog sin lilla tid som det alltid gör att fixa mitt hår. 
Så var hemma mot åtta på kvällen! 
Linus hade lagat god mat, så det blev sen kvällsmat och
film mys resten av kvällen. 
 
Idag så börja Linus att jobba igen, men jag har fortfarande 
några dagar ledigt kvar! 
 
Igår fick jag sms om att vår säng hade kommit! 
Så imorgon ska vi hämta den och låna släp. 
Pappa ska hjälpa oss då vi inte har 
dragkrok på vår bil. 
 
Så idag har jag rensat ut i sovrummet, så just nu
står bara vår säng där. 
Det blir lättare att städa där inne och få in
den nya stora sängen! 
Så blir det att inreda nytt och äntligen få
det fint och mysigt där inne! 
 
Såhär tråkigt ser det ut just nu: 
 
 
Ska bli så skönt att inte behöva sova i en 1.40 säng från ikea längre. 
Vi har haft den över 3 år... så nu var det verkligen dags för något nytt! 
Kommentera inlägget här: