SARA ARVIDSSON

Tillbaka till verkligheten

Kategori: Allmänt

Tagen några veckor sen. 
 
 
När vi kom hem i lördags från flygplatsen hann vi
bara med att packa upp och handla mat. 
Var ganska trött mot kvällen. På söndagen tog
vi det lugnt och städade hemma. Jag njöt lite av solen
 då det var så fint väder. 
Sedan har jag jobbat måndag, tisdag och idag. Kommer jobba ganska
mycket nu och mest sena passet. Så hinner inte göra speciellt mycket
på vardagarna när man kommer hem vid sex. 
 
Har inte tränat något än heller, så ska komma igång
med det igen till helgen tänkte jag. Tror att jag kommer
byta gym också. Vi har ett som ligger knappt fem minuter ifrån oss
att gå till och så har dem massa olika pass. Älskar ju att gå på sånt och sen
tycker jag det är kul med variation.  Plus att det är billigt! 
 
Nu är det bara två arbetsdagar kvar, sedan helg! 
Vad som händer i helgen är lite oklart, men tror
det kan bli en shoppingtur till lägenheten! 
Nu ska jag mysa lite i soffan innan det är dags att sova. 
 
Ha en fin onsdags kväll <3
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: