SARA ARVIDSSON

SOMMARTID

Kategori: Allmänt

Hej på er!
Har inte uppdaterat under två veckor
så tänkte berätta lite kort hur det har sätt ut. 
 
Sen sist jag skrev blev jag sjuk, låg hemma 
nästan en hel vecka. 
Fick dock åka till skola på fredagen, då jag hade
matte prov. Men det gick bra! 
 
Sedan tillbaka till jobbet i måndags, jobba alla dagar och
tillbaka till skolan torsdag och fredag. 
I fredags kväll träffade jag Emma och Lena, vi
åt god mat och mös hemma hos Emma! 
 
Sedan i lördags var jag på 
marieberg med mamma och mot kvällen
var jag på Eztrad med min kollega Judit. 
Vi åt god mat och lyssnade på live musik. 
 Var väldigt mysigt och otroligt god mat!
 
Idag så har jag och Linus haft en
riktig hemma dag. Betalat räkningar, tvättat, diskat, vattnat
blommor och njutit av solen på
balkongen. 
Den här söndagen känns väldigt kort
då vi har ställt fram klockan igen. 
Men skönt med sommartid ändå! 
 
Har en del saker att se framemot nu, så ska bli
härligt att gå mot vår och sommar igen. 
Allt blir lite lättare då! 
 
Nästa helg blir det lång helg eftersom det
är påsk. Min syster och hennes sambo kommer
hem hela helgen. Så vi kommer fira påsk med familjen och
släkten i år.  På lördag kommer vi vara 20 stycken som ska äta
och bowla tillsammans på Pitchers. Ska bli 
jätte trevligt! 
Sedan blir det påsk mat med familjen på söndag 
istället. 
Räcker att äta påskmat en gång, tanke på
hur mycket man äter samma mat under jul.. haha. 
 
Nu ska jag gå ner och handla, sedan laga
en köttfärsgratäng med potatis. Mums! 
Blir att lägga sig ganska tidigt ikväll då vi
båda ska upp vid fem imorgon. 
 
Ser framemot denna vecka ♥
 
 
//Frukost ute på balkongen, åh längtar. // 
 
 
 
Kommentera inlägget här: