SARA ARVIDSSON

20-28 juni

Kategori: Allmänt

hej på er!

nu är jag tillbaka :D anledningen till blogg pausen kommer här!

20 tilll 23 var jag, lena lina och emma i kalmar för att överraska våran kära vän lovisa! det var jätte mysigt och vi hade det väldigt roligt! tog en tripp till öland också för lite fetligheter.

23 till 26 åkte jag och min familj vidare mot smögen. firade midsommar där tillsammans med släkt i en sommarstuga! jätte fint nära havet!

26 till 28 åkte jag och min mamma till uddevalla, där min syster och hennes kille bor. det blev en färd till ullared och vi hade det mycket trevligt! hittade mer än vad jag trodde!  

det blev mycket bilfärder, men det var de värt!


BILDBOMB FRÅN ALLA DESSA DAGAR!  vi hörs<3

KALMAR






SMÖGEN




UDDEVALLA / ULLARED









Kommentera inlägget här: