SARA ARVIDSSON

Äntligen kommit igång

Kategori: Allmänt

Älskar dessa körsbärsträd, åker förbi en del påväg till jobbet. 
 
 
 
Har haft en mycket bra vecka än så länge!
Igår kom jag hem halv fyra efter jobbet, njöt av solen på balkongen och
sedan lagade jag och Linus mat. Gjorde en stor pasta sallad med
massa gott och nyttigt i! Senare mot kvällen träffade jag Lina och
vi satt och snacka på en uteservering till halv tio, mycket trevligt! 
 
Idag jobbade jag till fem och när jag kom hem
åt jag och sedan drog jag äntligen iväg för ett pass på gymmet. 
Gud så skönt det var att träna igen, har verkligen saknat det!
Körde ett lättare benpass men det var jobbigt att
gå ner för trappor efter passet, så något bra gjorde jag iallafall!
Nu hoppas jag bara det håller i sig så jag inte
blir sjuk igen och måste ha uppehåll...
 
Har precis ätit och duschat, är redo för sängen
så ska kolla på lite serier innan det är dags att sova!
Två dagar kvar, sedan helg ♥
 
 
 
Kommentera inlägget här: