SARA ARVIDSSON

Sommar känsla

Kategori: Allmänt

 
 
 
 
Gud vilket underbart väder det har 
varit idag. Kändes verkligen som sommar, 
fick till och med ta av mig kläder när vi skulle vara ute
på jobbet, kunde sitta i bara linne! 
Känns ännu bättre att det ska vara fint hela veckan, 
så hoppas det håller i sig! ♥
 
Jobbade från 9.30-17.00 idag, hann inte
göra så mycket när jag kom hem. Åt kvällsmat ute
på balkongen och sedan har jag fixat matlådor. 
Från och med imorgon börjar mitt nyttiga liv igen. Har fuskat lite sen
påsk så nu tar jag tag i det igen. Mitt mål är också träning denna vecka, 
nu är jag frisk så då finns det inga undantag!
 
Slutar tidigt imorgon så då ska jag njuta av solen
och ta mig en promenad tänkte jag! 
Nu ska jag äta lite mellanmål, sedan krypa ner tidigt i säng. 
Ha det så bra!
 
Kommentera inlägget här: