SARA ARVIDSSON

29 januari

Kategori: Allmänt

från i somras
 
 
 
Har haft både en skön och en jobbig
vecka. Blev sämre i söndags och stannade
hemma i måndags. Men sedan har jag kämpat
mig iväg till jobbet alla andra dagar. Är genom förkyld, ont i halsen
och nyser. Feber har jag dock inte så de är skönt. 
Börjar må bättre men förkylningen är kvar... 
Har därför inte kunnat tränat under veckan och bara tagit
det lugnt här hemma efter jobbet. Men jag hoppas att jag blir bättre under helgen iallafall!
 
Idag slutade jag jobbet 15.15 och solen kom fram när jag skulle
gå, längtar verkligen tills våren och sommaren kommer. Ska bli så härligt att
få uppleva den här i Oslo ♥ 
 
Nu ligger jag skönt i sängen och ska nog snart
börja fixa med maten. Sedan blir det att lägga sig ganska tidigt, 
fredag imorgon!!!
 
Kommentera inlägget här: