SARA ARVIDSSON

Midsommar & festival

Kategori: Allmänt

 
 
Massa bilder från i helgen!
Midsommar spenderades tillsammans med Lina,
vi var överallt den kvällen kändes det som. Olika
barer, lekpark, åkte bil osv! Blev en kul kväll. 
Sedan på lördagen var det vg musik på stan och det var hur mycket
folk som helst där. Lina och jag åt lite gott och lyssnade på alla artister. 
 
Igår så ordna jag mycket hemma med tvätt, städ och mat. 
Lite senare på dagen åkte jag, Linus och Lina till gymmet. 
Var ganska trött så det blev ett lugnt pass. 
 
Idag jobbade jag till kl. tre och har bara tagit det 
lugnt hemma än så länge. Men om en stund ska jag och Linus iväg
och skriva kontrakt då vi äntligen fick en lägenhet i fredags!!! 
Så otroligt skönt och få det klart, lite lättare att planera sin sommar nu. 
 
Ni får ha det så bra! 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: