SARA ARVIDSSON

Bra start på veckan

Kategori: Allmänt

 
 
Igår så var jag ledig! Dem behövde inte någon hjälp 
på jobbet då dem var full personal. Jag sov till tio ungefär och tog
det lugnt på morgonen. Sedan gick jag och sola och handla lite
mat! Fixa och greja hemma och senare mot eftermiddagen 
träffade jag Lina som hade kommit hem ifrån Rhodos! Gud så brun
hon var.. Avis!! Vi myste hemma hos henne och åt god mat. 
 
Idag så öppnade jag på dagiset så har jobbat
mellan 7.30-15.00. Har tagit det lugnt sen jag kom hem men
ska snart laga mat och fixa lite här hemma! 
Imorgon jobbar vi bara sex timmar då det
är dagen före röd dag. Så börjar inte förens elva imorgon
och slutar kl. fem. Ska bli riktigt skönt! 
Vi ska dessutom ha fest på dagiset
imorgon och fira lite inför 17 maj! (Norges nationaldag) 
Vi ska äta pizza som vi har gjort och
gå tåg! Kommer bli mysigt <3 
Mycket bra start på denna vecka! 
 
Ha det så bra <3
 
 
Kommentera inlägget här: