SARA ARVIDSSON

1 VECKA KVAR + en resa

Kategori: Allmänt, Inredning

 
Nu är semestern snart slut. 
Har varit hemma tre veckor redan så nu är det
bara en vecka kvar! 
Tiden går så fort jämt, men har verkligen haft
det gott. 
 
Sent igår kväll, nämligen tolv på natten kom
jag fram till Oslo. Gjorde inte så mycket då mer än
att kramas med Linus och sen sova!
 
Idag vaknade vi båda två väldigt tidigt, gick upp
och handlade mat. Sedan hem och åt god frukost! 
Nu har vi varit igång hela förmiddagen, vi har tvättat, packat upp
resväskan, små städat, fixat med blommor 
och nu tog vi oss en liten paus. 
 
Vi ska snart laga räkpasta och sen ta en
promenad. Vädret var inte riktigt som jag hade hoppats på idag, 
men det verkar som det ska bli mer sol imorgon! Då ska vi iväg någonstans
och grilla, kanske även bada! 
 
Sen en till rolig grej som jag inte har berättat!
Jag, Lena, Lina och Emma har bokat en 
resa tillsammans i november. Nämligen London! 
Ska bli så kul, fem dagar med god mat och shopping. 
Ser verkligen framemot det! 
 
 
Köpte nya fräscha rosor idag, tycker gult är så fint. 
 
Min tomatplanta växer hela tiden, nu väntar jag bara på att blommorna ska slå ut.
 
Har tagit fram mer utav min kristall samling. 
 
 
Nej nu ska vi sätta igång med maten, är hungrig! 
Vi hörs <3 
 

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2016-07-23 | 21:55:42

    Kjære skjønne Sassa! Velkommen tilbake til Tigerstaden 😊 Vi sees snart, gleder meg!

Kommentera inlägget här: