SARA ARVIDSSON

HÄRLIG LÖRDAG

Kategori: Allmänt

 
Startade denna lördag med
en god frukt smoothie. Den
blev otrolig krämig och fräsch i smak!
 
Denna vecka har mest bestått utav jobb, men
i onsdags kväll körde jag tillsammans med Lina
ett bodypump pass, var så kul!
Har verkligen saknat det,
körde det mycket när jag bodde hemma.
 
Igår jobbade jag till halv fyra, kom
hem bytte om och gick sedan
ner till Bislett med Linus.
 
Vi var inne på vinmonopolet,
coop extra och köpte med oss mat hem.
Linus tog sushi och jag valde inbakt kyckling!
När vi kom hem
myste vi ner oss i soffan framför en fim med maten och
en efterätt. Det var så gott!
 
Idag ska vi ta det lugnt hemma under dagen,
små fixa lite och sedan är det dags att fixa sig
inför kväll. Vi ska nämligen på Halloween fest hos Lina och hennes
två rumskompisar!
Vi har inte köpt någon outfit i år, utan vi har tagit
det vi har hemma.
Så jag ska vara indian och Linus har inte riktigt bestämt sig än, men
tror det blir hård rockare!
 
Hoppas ni får en fin lördag ♥
Kommentera inlägget här: