SARA ARVIDSSON

1 december & Schäslong

Kategori: Allmänt

1 december och tre veckor kvar till jul ledighet! 
Det ska bli så härligt, längtar! 
 
Förra helgen åkte jag och Linus till ikea, vi kom
hem med en stor schäslong till vardagsrummet! 
Blev faktiskt ganska bra! 
Den är otroligt mysig och skön att ligga i, nya 
favorit platsen. 
 
 
Sedan har jag jobbat, tränat en gång denna vecka iallafall. 
Börjat äta bättre med kosten och tänker mer
på hur mycket jag faktiskt stoppar i mig! 
 
Sedan igår kväll hade jag Lena och Emma hos 
mig på glöggkväll! Jätte mysigt. 
Vi ringde även till Lina som är utomlands och pratade 
en timme! Kul att prata alla 4 igen ❤️
 
Idag är jag hemma från jobbet, mår inte så bra. 
Så jag vilar mig! 
Sedan imorgon ska jag med mamma på julmarknad
och på söndag ska jag på bio med två andra tjejer! 
 
Nästa helg kommer jag sluta tidigt på 
fredagen och åka till min syster! 
Vi ska iväg på spa under lördagen, våran julklapp 
till varandra! Åh jag längtar jätte mycket, spa är verkligen
avkoppling för mig! 
 
Sen är det inte långt kvar till jul, har riktigt mysig
jul känsla i år! 
Gör nog mycket att man bor hemma i Sverige igen, nära
familj och vänner! 
 
 
Har kommit igång med julpyntet! Har lite kvar, men brukar inte
ha jätte mycket jultema utan gillar mer den mysiga stilen under jul! 
Nu ska jag duscha och sedan ta en sväng hem till mamma 
som är ledig idag! 
 
 
 
Kommentera inlägget här: