SARA ARVIDSSON

2017

Kategori: Allmänt

BESKRIV ÅRET KORT :
Oroligt, lyckat, stress, kärleksfullt och en utmaning.
 
BÄSTA KÖPET :
Det måste vara allt till lägenheten och min
bil. Iallafall det dyraste jag äger.
 
RESOR :
Om man bara ska räkna utomlands resa så
är det London! Men inom Sverige, sälen!
 
STÖRSTA HÄNDELSER :
När vi flytta från Oslo. Det var en väldigt speciell dag
och jag kommer aldrig glömma känslan när
vi väl hade kommit fram till vår nya lägenhet.
 
BLIVIT BÄTTRE PÅ NÅGOT :
Att lyssna mer på min kropp. 

VARIT DÅLIG MED :
Måste nog faktiskt säga träningen.
Även att jag oroar mig allt för mycket.
 
STÖRSTA FRAMGÅNGEN PÅ JOBBET :
Det är nog att jag fick jobb väldigt fort och
har jobbat där sen slutet på maj.
Har hunnit att bidra otroligt mycket på
min avdelning!
 
STÖRSTA FRAMGÅNGEN PRIVAT :
Det är mycket med mig själv, små steg framåt hela
tiden till att må bättre. Men även att jag utvecklas tillsammans
med Linus, vet inte vad jag hade gjort utan han!
 
VEM SAKNA DU :
Saknar min mormor otroligt mycket som lämnade
oss allt för tidigt.
 
VAD SPENDERAR DU MEST PENGAR PÅ :
Lägenheten.
 
VAD ÄR DU MEST STOLT ÖVER :
Det är mycket jag är stolt över under detta år.
Stolt över att vi klara oss själva i Oslo, att
vi fixa en lägenhet hemma i Örebro.
Att vi fixa att flytta hem och att vi båda
fixa att få jobb på första intervju.
Stolt över att vi har klarat många steg i det
privata livet som har varit jobbigt.
Stolt över hur fint vi har fått det i vårt hem, alla
möbler som vi har målat själva.
Är stolt över min Linus som kämpar varje dag.
En väldigt fin känsla!
 
MINA PLANER INFÖR 2018 :
Redan i januari börjar en ny vardag för
mig då jag har sökt in till komvux!
Jag är antagen och ska läsa matematik2a.
Sedan får vi se om jag är redo att söka in
till universitetet i vår!
Känns väldigt spännande att
börja plugga. Jobblivet börjar ta över för mycket
på något sätt. 
 
MINA MÅL INFÖR 2018 :
Jag ska fortsätta att jobba med mig själv.
Bli starkare och sluta oroa mig.
Ska satsa på komvux, bli godkänd och klar.
Tänka över mer om universitet.
Även planera någon resa hade varit kul och
skapa fler äventyr med Linus!
Sedan göra det som jag tycker är roligast,
fortsätta inreda hemma.
 
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: