SARA ARVIDSSON

SOMMAREN ÄR IGÅNG

Kategori: Allmänt

22 till 28 maj :
 
Måndag - onsdag = Jobbat och på onsdags kvällen
hämtade vi min syster på tåg stationen i Hallsberg!
Hon sov över hos oss i stan.
 
Torsdag - söndag = På torsdag var det röd dag och
sedan var jag även ledig på fredagen. Under torsdagen åkte
jag och Emma till plantagen, köpte mors dags present och
sedan plockade vi upp Linus. Åkte vidare hem
till Frövi.
Vi hälsade på farmor&farfar, mormor&morfar,
åt god mat och bara myste hemma med mamma & pappa!
 
Sedan på fredagen var vi hemma och tog
det lugnt. Mot eftermiddagen åkte vi hela familjen
mot Uddevalla.
 
Igår så var det kanon väder så vi var
ute hela dagen. Fixade i Emmas & Fredriks trädgård, grillade och
jag BADADE i havet, första doppet i år!
Det var kallt men när man väl var i så var det skönt!
 
Idag så åt vi frukost och sedan
var det dags att åka hemåt!
Vi kom hem vid fyra tiden och har fixat lite hemma.
Packat upp, kört igång diskmaskin och tvättmaskin.
Även vattnat blommorna och sitter nu
i soffan!
Resten av kvällen ska vi laga mat, duscha och
sedan ska jag lägga mig tidigt. Börjar halv sju imorgon.
Jobb hela veckan!
 
Ha det så bra <3
Kommentera inlägget här: