SARA ARVIDSSON

1 NOVEMBER

Kategori: Allmänt

Redan 1 november, gud vad tiden sticker iväg!
Förra året var jag med tjejerna till London i november!
Det var så mysigt.
 
 
Helgen var riktigt bra som jag redan förstod
att den skulle bli!
Jag och min syster bokade även
in en tidigare julklapp till varandra.
Den 8 december tar jag tåget till henne så ska
vi iväg på spa! Ska bli så härligt.
Älskar att ha saker att se framemot.
 
Har varit på jobbet måndag, tisdag och idag.
I måndags hade vi planerings dag, åt lunch i stan och
sedan var vi på en föreläsning!
Igår efter jobbet var jag med Linus på ett
möte och idag tar jag det lugnt hemma.
 
Borde egentligen gå till
 gymmet, men motivationen är så
långt ner i botten..
Hittar inte balansen, men vill så gärna göra det.
Förhoppningsvis kommer den.
 
Sedan går det runt i huvudet vad jag
vill göra, jobba eller börja plugga..
Så det blir spännande och se vad som kan hända
till nästan år!
 
Nu håller jag på att kolla
igenom massa olika program som jag
har missat. Sedan ska jag överraska Linus med
en god middag ikväll, då han jobbar till sent!
 
Två dagar kvar, sedan helg <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: