SARA ARVIDSSON

FÖRSTA SNÖN ÄR HÄR & JULBORD

Kategori: Allmänt

 
Lite mindre än sex veckor kvar till jul, 
gud vad hände med tiden? 
Ska bli mysigt med jul och jag älskar
att man kan mysa inne med tända ljus och
varma drycker! 
 
Sen vet jag inte om jag tycker om att
det är så kallt och att jag måste skrapa rutan varje morgon
på bilen. Hatar att vi inte har fått garage plats än. 
Lilla bilen få stå ute hela tiden... 
 
Annars då? Jo jag började jobba heltid igen
förra veckan, gick bra men ändå tufft. 
Så mina dagar går upp och ner hela tiden. 
Väldigt jobbigt men försöker jobba framåt med mig
själv varje dag! 
 
Sen har jag även sökt in till komvux
för att läsa matematik2a så jag har möjlighet
att söka in till universitet sen. Så nu väntar jag på ett
brev som ska komma där det står om jag 
är antagen eller inte! Om jag kommer
in startar lektionerna i januari. 
Jag tycker inte om matte och tycker
det är svårt. Men på något sätt ser jag framemot att 
få göra något annat. Känns att man bara har jobbat sen 
studenten. 
 
På fredag ska jag iväg på årets första julbord
tillsammans med jobbet. 
Vi ska till Eztrad live show. Ska bli jätte kul, såhär står
det på deras hemsida : 
 
 
Årets Julbord & Show, Legends Night, kommer bli något alldeles extra på Eztrad!
Vår lyxiga och mysiga showrestaurang kommer under de mörka kalla november och decemberkvällarna fyllas av ljuset, värmen och glittret från massor av internationella och svenska legendariska stjärnor.
 
Förbered er på en ny fartfylld och proffsig Eztradshow med massor av sång, musik, dans och humor! Självklart serverar vi också som vanligt ett av Örebros absolut bästa julbord tillsammans med goda drycker och julens alla tillbehör!
 
Tror vi kommer få en riktigt trevlig kväll. 
 
 
Kommentera inlägget här: