SARA ARVIDSSON

18 SEPTEMBER - 1 OKTOBER

Kategori: Allmänt

Hej på er!
Förra veckan fyllde Linus år, i present fick han att vi skulle åka med räkbåten som
vi åkte med förra fredagen! Det var så mysigt och gott! Vill gärna åka
med den igen, men tror det får bli under sommaren så man kan se ut under hela färden. Nu när
vi åkte blev det nästan mörkt på än gång.
 
Sedan har jag varit med tjejerna, ätit god middag och en utgång!
Vi har haft det jätte mysigt och mycket skratt som vanligt.
Jag har även varit och tränat med Lena på gymmet, ett mycket bra ben pass.
 
Jag & Linus var förra helgen ute i skogen
och leta efter svamp! Vi hitta jätte mycket trattkantarell som
vi sedan stekte i smör. Så gott!
Jag plockade även med olika löv, granris och kottar
som jag har höst pyntat med hemma.
 
Sedan har vi varit hemma i Frövi och
myst med mamma och pappa. Vi har även
hälsat på Linus pappa och ätit mat!

Haha så söt!
 
Det var riktigt mysigt att gå runt i skogen och
speciellt när man hittade mycket svamp!
 
Nu ska vi ta det lugnt denna söndag, har
nästan gjort något varje dag plus jobb.
Så nu ska vi fortsätta att mysa vidare,
ska lägga mig i tid ikväll då jag börjar halv sju imorgon!
Men slutar väldigt tidigt och ska ha
mys dag på marieberg med mamma, så det blir nog en
väldigt fin måndag!
 
Ha en fin söndag <3
 
Kommentera inlägget här: