SARA ARVIDSSON

30 ÅRS KALAS & MAKERIET

Kategori: Allmänt

Bild från igår!
 
 
I fredags kväll sov jag & Linus hemma
i Frövi. Åt mat & kollade på idol med mamma
och pappa!
 
Sedan på lördagen åkte vi till Storå &
hämtade min bil som har varit
inne på verkstan.
Åkte hem till Örebro & fixade lite
hemma.
 
Mot kvällen åkte Linus iväg
& träffade killkompisar på middag.
Jag åkte däremot till min kusin som har fyllt 30.
Var där tillsammans med
familjen & släkt! Vi blev bjudna på mat & dryck,
var väldigt trevligt!
 
Lite senare så mötte jag upp Emma på
stan & vi gick till Makeriet!
Jag har aldrig varit där förut, men gud vilket
trevligt ute ställe. Kändes vuxet & fräscht!
Dem spelade även bra musik.
Linus & hans kompisar kom också dit,
så vi var ett gäng som dansa & hade kul sent in mot natten!
 
Kom hem ganska sent inatt, så sov ut lite längre idag.
Har bara tagit det lugnt, kollat på filmer &
legat på soffan!
Ska laga god mat om en stund.
 
Ha en fin söndag <3
 
Kommentera inlägget här: