SARA ARVIDSSON

GOS HELG

Kategori: Allmänt

Hej på er!
Hoppas ni har haft en fin helg.
Min har varit lugn och mysig!
 
Började redan mysigt i torsdags kväll då
jag åt middag på pinchos med tjejerna!
Det mindre tråkiga med kvällen var att säga hejdå till Lina som
ska iväg på äventyr och vara borta ca 6 månader!
Stort lycka till igen Lina, kommer sakna dig <3
 
Åkte hem till mamma och pappa i fredags kväll och
sov där, då jag hade tandläkartid hemma i Frövi på
lördags morgonen!
 
Vi åt god mat och kollade på idol under kvällen.
Sedan efter tandläkaren på lördagen var
jag och mamma runt på små turer, bland annat till
Nisses, röda korset och lilla grön.
Fick med mig hem mycket fint!
 
Sedan hälsade vi även på hos min
moster och gosade med hundarna.
Mot kvällen sen åt vi pizza och runt nio tiden åkte
jag och Linus hem till oss!
 
Då började vi göra om i vardagsrummet!
Flyttade på tvbänken och designa om.
Blev mycket bättre, nu behöver vi bara köpa
antingen en fåtölj eller en ny soffa, vi har inte
bestämt oss än! Även köpa ett nytt soffbord.
Så ser det ut just nu.
 
Idag så sov vi ut länge och har ätit god
frukost. Har även betalat räkningar, tvättat och
vattnat blommorna.
Blir nog att ta det lugnt hela dagen, kanske
gå ner till gymmet!
 
Ha en fin söndag <3

KOMMENTARER:

  • Lina Sandberg säger:
    2017-10-08 | 22:46:46
    Bloggadress: http://linasaan.blogg.se/

    Ta hand om dig fina Saris, kommer sakna dig så! <3

Kommentera inlägget här: