SARA ARVIDSSON

EN MÅNAD

Kategori: Allmänt

Har inte skrivit här på ungefär en månad
och det har hänt en del.
Kommer nog tyvärr inte komma ihåg allt, men ska försöka
att få ihop det kortfattat.
 
Jag har varit hemma en vecka pågrund av
privata anledningar, som jag har psykisk mått dåligt av.
Det har blivit bättre men går upp och ner.
 
Jag har varit på Dollar store som har
öppnat helt nytt i Lillån! Åh tyckte det var så bra!
Kändes som ett mini Ullared, massa saker för otroligt bra
priser. Mycket fin inredning, så det blev en del med hem!
 
Sedan har jag och två till
arbetskompisar haft en kräftskiva för
ungefär 30 personer ute på landet!
Var ganska kul till en början men som
sedan slutade sådär, haha. Men det var helt okej!
 
Har varit hemma mycket i Frövi, även målat om
möbler och ätit brunch med mamma och Linus.
 
Sedan har Linus börjat jobba på ett nytt jobb som han
trivs bra med! Så det är jätte kul och jag är så stolt över han!
 
Nu i helgen så har jag haft besök
av två kollegor som jag
jobbade tillsammans med i Norge!
Vi hade det riktigt trevligt och mysigt.
Visade runt dem i Örebro, åt mat, drack
goda drinkar, visa wadköpning, svampen, lägenheten,
och ja vi var nog lite överallt!
 
Idag har jag varit på en nybörjar kurs i stan som är via
jobbet som var 2-3 timmar. Så en väldigt lugn dag då jag
inte behövde åka till jobbet alls idag.
Så väldigt skönt.
 
Nu ska jag fortsätta att vila då jag
är i behov av det. Sedan ska jag göra om lite
i köket och laga mat tills Linus kommer hem!
 
Ha en fin måndag <3
 
 
 
Kommentera inlägget här: