SARA ARVIDSSON

HÖST LISTA

Kategori: Allmänt

VAD ÄR DET BÄSTA MED HÖSTEN?
-Den är vacker, älskar färgerna som kommer.
-Ingen press att man måste vara ute för att det är fint väder.
-Man får vara inne och mysa under en filt.
-Dricka tea och använda höst kläder!
-Det är inte varmt men inte för kallt ute, blir så härlig
frisk luft.
 
VAD HAR DU FÖR HÖST PLANER?
- Att ta vara på mig själv mer. 
- Försöka hitta tillbaka till träningen, att jag
tycker det är roligt istället för ett måste.
- Börja läsa böcker.
- Äta nyttigare kost.
- Inreda.
- Gå på mer roliga event/loppis.
 
VAD KOMMER DU ATT FOTA I HÖST?
- Jag fotar egentligen knappt, men om jag gör det
blir det mest inredning och vad som händer i vardagen. 
 
VAD KOMMER DU ATT DRICKA?
- Det jag gillar bäst, tea.
- Vin och ginger joe vid några tillfällen.
 
VAD HAR DU PÅ DIG PÅ HÖSTEN?
- Snygga jackor
- Stövlar eller Dasia skor
- Stora halsdukar
- Färger som grönt, vinrött, silver, guld, blått och gammaldags
rosa.
 
VAD GJORDE DU VID DEN HÄR TIDPUNKTEN FÖR ETT ÅR SEDAN?
- Då bodde jag i Oslo, det var helg och jag tog
det ganska lugnt. Hade varit ute på stan och tagit några
glas vin, annars drack jag tea hemma!
 
VAD HÄNDER I DITT LIV JUST NU?
- Är på plats i Sverige,
jobbar heltid, fixar mycket i lägenheten och myser med
Linus.
- Försöker även förstå livet.
 
VAD TITTAR DU PÅ?
- Mycket blandat på netflix.
- Idol
- Ph
- Biggest loser
 
VAD LYSSNAR DU PÅ?
- Väldigt blandat, men mest som går på radion.
 
MINA BÄSTA HÖST TIPS?
- Att ta det lugnt och varva ner är viktigt.
- Lyssna på din kropp.
- Hitta ny motivation.
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: