SARA ARVIDSSON

PÅSKHELGEN

Kategori: Allmänt

Förra veckan jobbade jag måndag, tisdag och onsdag.
Innan skolan på torsdagen var jag på Java och åt frukost, vår fina vän
Lina har äntligen kommit hem så vi träffades alla tjejer på morgonen. 
Jag hann dock bara vara där en timme, sen var jag tvungen att
åka mot skolan!
 
Vi fyra ♥
 
Torsdag eftermiddag åkte
jag hem till Frövi. Min syster och hennes sambo
hade redan kommit fram, så härligt att hela familjen var
samlad igen. ♥
 
Vi åt god mat och även morfar kom över!
Sedan under fredagen åkte jag, min syster och mamma
på en liten shopping runda, vi åt även lunch på
marieberg. Hann också på eftermiddagen träffa Amanda som
jag inte har sätt på flera år! Så det var kul att prata om allt
som har hänt sen gymnasiet!
 
På lördag var det full fart mot kvällen,
vi åt mat och bowla på Pitchers. Vi hade
det riktigt roligt! Kom hem ganska sent och vi
sov kvar i Örebro.
 
Vid lunchtiden på söndag åkte vi till Linus syster i Laxå.
Fikade och busade med barnen.
Sedan åkte vi direkt hem till Frövi mot
eftermiddagen. Åt påskmat och
mös hemma hela kvällen!
Idag var det dags för alla att
åka hemåt igen! Dagarna gick
för fort kände jag. Då var denna
påsk ledighet över.
 
Vi var hemma vid en halv två och
vid halv tre kom Linus pappa, hans sambo och
deras hund över! Vi fikade på balkongen i solen och sedan
tog vi en promenad!
 
Hunden Rudolf.
 
Nu tar vi det bara lugnt hemma, lagat pasta carbonara och
sedan blir det att göra sig redo inför jobb imorgon!
 
Men som tur är har jag en väldigt skön
vecka framför mig.
Tisdag : Jobb
Onsdag : Jobb och första pole fitness träningen!
Torsdag : Skolan är stängd, så blir att plugga hemma.
Fredag : Skola, sedan ska jag på massage i Frövi. Passar
då på att åka till mamma och pappa också.
Lördag : Inga planer än så länge.
Söndag : Inga planer än så länge.
 
Härlig bild från förra sommaren ♥ 
 
Kommentera inlägget här: