SARA ARVIDSSON

TUR TILL UDDEVALLA

Kategori: Allmänt

I fredags efter skolan åkte jag till Frövi för
massage och kroppskontroll. Sedan åkte jag hem till Lena
och fikade! Alltid lika mysigt att ses.
Efter fikat åkte jag hem till mamma och pappa, åt kvällsmat och
pappa fixade sommardäck till min bil.
Sent på kvällen blev det bestämt att vi skulle
åka till min syster. Så jag åkte hem, duscha och packade.
Sedan hämtade mamma och pappa mig på
lördag morgon!
 
Kom fram till Uddevalla vid tolv tiden, kramades med
syster en stund. Sedan åkte vi iväg till ett hus vid havet, snäckan och tog en lunch!
Solen var framme och det var faktiskt ganska varmt i luften.
 
 
Efter både lunch och en fika åkte vi
mot Ica, handla med kvällsmat och åkte sedan
hem. Tog det lugnt hemma en stund, jag tog ett varmt bad
då dem har badkar. Vi åt sedan god kvällsmat och
mös framför två filmer!
 
På söndag efter frukosten åkte
vi iväg på en shoppingrunda. Ett hus med
inredning, kläder och mat som heter två fröknar.
Det är så mycket fint där, dock väldigt dyrt på vissa saker.
Men otroligt mysigt ställe!
 
 
Jag hittade en så snygg taklampa som
vi ska ha över soffbordet. Så speciell, kommer
bli riktigt bra! Kommer visa den sen när
vi har fått den på plats.
 
Efter shopping och mat började klockan
sticka iväg. Så vid fyra tiden var det dags för
oss att åka hem mot Örebro igen.
Var hemma vid sju.
 
Älskar att denna tur blev så
spontant! Sedan var det också
mysigt att bara vara oss i familjen, inte
ofta det händer. Blir som när man bodde hemma igen.
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: