SARA ARVIDSSON

LUGN I KROPPEN

Kategori: Allmänt

Då var det fredag igen!
Blev lite ändring i schemat under veckan, då jag plugga hemma
igår och simma efter skolan idag istället! Kändes som en bättre ide då
jag inte hade någon speciell plan inför ikväll!
 
Måste faktiskt säga att jag älskar verkligen
hur mina vardagar ser ut nu. Mår så otroligt bra av det, jobba
mindre och sedan skola. Som innebär för mig mycket egentid under
torsdagar och fredagar! Har ett sånt lugn över mig och min stress har verkligen
blivit bättre. Har inte alls samma oro i kroppen, vilket är så gott.
Så glad att jag tog det här steget!
 
Nu är det 30 skoldagar kvar och förhoppningsvis är
jag godkänd och klar slutet på maj! Blir jag inte klar, är det bara
att kämpa och läsa en termin till!
 
Nog om det!
Igår så hade jag en sån trevlig kväll ute med
Jennifer! Hon fick i födelsedags present av mig att bli
bjuden på mat och att jag hade
bokat bord någonstans, överraskning!
Jag hade bokat bord på Sobi och gud
vilken god mat det var!
 
Vi tog en varmrätt som hette sobi sobi som man
delade två på. Det var kött, kinesiska pannkakor och
massa olika grönsaker som jag inte kan namnet på.
Även två olika såser till!
Köttet bara smälte i munnen, kan vara bland det
godaste kött jag har ätit!
 
Så trevligt!
 
Ikväll så ska jag och Linus laga
hemmagjorda hamburgare, mysa framför en film
och bara gosa hela kvällen.
Känns faktiskt skönt att vi inte har några planer
den här helgen.
Har varit borta ganska mycket så ska bli
härligt att bara ta helgen som den kommer!
 
För troligen nästa helg kommer vi åka
hela familjen hem till min syster i Uddevalla!
Ska bli riktigt mysigt <3
 
Ha en trevlig fredag!
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: