SARA ARVIDSSON

PSYKET-PODCAST

Kategori: Allmänt

Har haft en riktigt skön och lugn
söndag!
Vakna vid halv nio imorse efter att ha sovit
ungefär 11 timmar. Behövde tydligen det.
 
Gjorde frukost och kollade
på tv. Sedan efter ett tag satte jag mig
och plugga matte!
 
När jag kände mig klar kröp
jag ner i sängen och myste med Linus en stund.
Från ingenstans fick jag lust att baka chokladbollar, så då gjorde jag det!
Tog det lugnt en stund i soffan och lite senare
fikade vi! Chokladbollar är alltid gott.
 
Efter några timmar blev jag seg och kände att
jag behövde frisk luft . Klädde på mig varmt och
tog en promenad på 45 min och lyssnade samtidigt
på "Psyket-podcast". Riktigt bra och jag tycker det är så
intressant. Då jag själv har och upplever mycket
inom det ämnet.
 
Handlade påvägen hem och
vi började laga god köttgryta som
står nu och puttrar för fullt.
Luktar så gott här hemma!
 
Resten av denna söndag blir att
äta god kvällsmat och mysa!
Vi båda ska upp tidigt imorgon, så
blir att njuta av det som är kvar av denna helg!
 
 
En låt som har spelats mycket idag. 
 
Kommentera inlägget här: