SARA ARVIDSSON

VECKAN

Kategori: Allmänt

MÅNDAG - I måndags jobbade jag till fyra, när jag kom hem
fräschade jag till mig snabbt, mötte sedan upp Lena och Emma för
mat nere på Bella Italia. Vi satt länge och pratade, gick sedan upp
 till mig en stund!
 
TISDAG - Stängde på jobbet och
hann inte göra så mycket när jag kom hem.
 
ONSDAG - Öppnade på jobbet och det blev stressigt på
än gång då många av personalen var sjuka. Så jag fick ringa och fixa
väldigt mycket. Var helt slut när jag kom hem.. så somnade två timmar.
Men kvällen blev iallfall mysig, då det var alla hjärtans dag!
Linus beställde hem god mat från Sobi och vi mös framför en film.
 
TORSDAG - Idag har jag varit på skolan. Kom hem och åt lunch sedan
har jag pluggat. Nu ligger jag ganska trött i soffan. 
 
16/2 FREDAG - Idag är det skola igen, blir sedan hem, plugga lite till och packa.
För sen när Linus kommer hem från jobbet kommer vi åka tillsammans med
mamma och pappa till Uddevalla!
 
17/2 LÖRDAG - Vi är i Uddevalla hos min syster och hennes sambo Fredrik!
Vad vi kommer att göra vet jag inte än!
 
18/2 SÖNDAG - Dags att åka hemåt igen!
 
 
Kommentera inlägget här: