SARA ARVIDSSON

31/1

Kategori: Allmänt

Gud vad tiden går fort, redan februari imorgon! Helt otroligt, 
fyller 23 om en månad..
Har iallafall haft en mycket bra vecka och festen
som jag var på i lördags var så kul! 20 tjejer som
festa loss, helt underbart!
 
Det har ju redan startat en ny vecka, vilket också har
varit väldigt bra än så länge!
 
 
Måndag - Jobbade till tre och sedan
mot kvällen var jag på bio med min arbetskollega Judit! Så
mysigt att starta veckan med!
 
Tisdag - Jag stängde på jobbet och kom hem
ganska sent.
 
Onsdag - Idag öppnade jag på jobbet och sluta tidigt.
Har precis kommit hem och ska börja plugga på matten!
Sedan ska jag fixa god mat till mig och Linus då han
jobbar till sent! Även Grattis till min finaste Jennifer som
fyller 24 år idag!!!
 
Torsdag - Dags för skola igen! Troligen åka
och simma efter, även handla inför lördag!
 
Fredag - Skola.  Sedan myskväll med hjärtat!
 
Lördag - Vi ska på Lena och Viktors inflyttningsfest!
 
Söndag - Vilodag hemma. 
Kommentera inlägget här: