SARA ARVIDSSON

36 DAGAR KVAR

Kategori: Allmänt

Två skoldagar har redan gått och
tänka sig att jag faktiskt tycker plugga matte är kul!
Man märker att man har en helt annan inställning
och motivation nu mot förr.
 
Nu är det ingen som tvingar än, utan detta har man valt helt själv.
Plus att jag bara läser matte, inget annat.
Så detta känns bra, har nog aldrig gjort så många uppgifter och
förstått vad jag håller på med, som jag ha lärt mig
under dessa två dagar! Komvux, du är bra du.
 
Idag kom jag hem vid halv ett, har betalat räkningar och fixat
hemma. Har satt mig ner nu en stund och ska sedan
plugga.
 
Senare ska jag handla mat och laga något
gott till mig och Linus ikväll!
Helgen får jag se vad som händer, inget speciellt
inplanerat än så länge!
 
VECKAN SOM KOMMER :
 
Måndag - Jobb och sedan föreläsning på kvällen med jobbet.
 
Tisdag - Stänger på jobbet.
 
Onsdag - Öppnar på jobbet. Plugga när jag kommer hem.
 
Torsdag - Skola / Lena fyller år!!
 
Fredag - Skola
 
Lördag - Tjejfest!
 
Söndag - Vilodag.
 
 
// Vardagsrummet just nu//
 
 
Kommentera inlägget här: