SARA ARVIDSSON

UPPDATERING + VECKAN SOM KOMMER

Kategori: Allmänt

Sen sist jag skrev har man redan hunnit kommit
igång med vardagen!
 
Vi har fixat sovrummet och vi känner oss väldigt nöjda.
Blev riktigt mysigt och fint. Temat är blått, grått och silver detaljer.
Vi har även köpt nya kuddar, täcke och lakan. Sover så gott!
Bilder kommer snart.
 
Sedan har jag börjat jobba igen efter ledigheten och
även varit på informations träff på Komvux!
 
Det är klart hur det kommer se ut med jobb och skola.
Jag kommer jobba måndag, tisdag och onsdag.
Sedan torsdag och fredag är jag på skola och
så kommer det se ut fram till 25 maj! Förhoppningsvis är
jag godkänd och klar då.
 
Jag har även varit på fotpedikyr och shopping dag
med mamma. Det var väldigt mycket rea i butikerna, men fick
med mig tre plagg hem. Ska försöka ta kort
på dem snart!
 
Min fina vän Emma har också fyllt år!
Det ska vi fira den 27 januari då hon och en till tjej
har fixat stor tjejfest! Ska bli jätte kul.
 
Sedan var jag och Linus ute igår
kväll och åt god mat på Fratelli tillsammans
med Jennifer! Var så mysigt.
 
Veckan som kommer :
 
Måndag - Jobb och sedan mot kvällen ska
vi vara barnvakt åt Linus systers barn. Blir mysigt!
 
Tisdag - Jag stänger på jobbet och kommer hem sent.
 
Onsdag - Idag öppnar jag på jobbet, kommer hem alltså tidigt. Inga
speciella planer inbokade.
 
Torsdag - Första matte lektionen. Kämpa! Har även
Apt med jobbet på kvällen.
 
Fredag - Skola och troligen åka och simma!
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: