SARA ARVIDSSON

VECKAN

Kategori: Allmänt

Måndag och dagen efter nyår!
Vi hade en väldigt lugn och trevlig kväll igår.
Vid halv sex kom mamma och pappa över för
trerätters middag!
Vi åt och bubbla hela kvällen.
 
Idag så sov jag och Linus ut, bara myst hemma.
Har plockat bort sista julpyntet och
sedan tagit det lugnt i soffan framför filmer.
 
En ledig vecka kvar innan verkligheten drar igång igen.
Men det känns ändå helt okej!
 
Men innan vardagen drar igång så
har jag några saker inplanerat denna vecka!
 
På onsdag ska jag till Lyko där min fina vän Emma jobbar.
Det är dags för klipp och färg!
Ska bli otroligt skönt.
 
Sedan kommer förhoppningsvis vår nya säng
i veckan, så vi ska iväg och köpa nya
kuddar och täcken.
 
Jag ska även försöka komma igång med
träningen denna vecka.
Men har faktiskt sagt upp mitt gymkort då
jag aldrig går dit längre. Ska försöka hitta ett annat sätt
att träna på som jag tycker är roligt!
Så ska prova att börja simma istället.
Simmade några gånger när jag bodde
i Oslo, tycker mycket om det!
Så ska ge det ett försök.
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: