SARA ARVIDSSON

MELLOMYS & FEBER

Kategori: Allmänt

Vad har hänt sen sist?
Förra helgen står faktiskt lite still i mitt
huvud, kommer inte ihåg vad vi gjorde då.
Vet dock att mamma och pappa var förbi
på söndagen och åt tacos med oss.
 
Sedan under måndag, tisdag och onsdag jobbade
jag som vanligt.
På torsdagen var det dags för skola och efter skolan
kom Jennifer och hennes mamma förbi! Jennifer hade
fixat fika till oss och
sen fick jag jätte fina födelsedags presenter utav dem!
Så mysigt<3
 
Skola på fredag igen och vaknade denna
morgon med feber. Men tog tablett och
körde 100% på skolan ändå! Prov nästa vecka..
 
Åkte förbi Marieberg efteråt då jag var tvungen att lämna
tillbaka en av tröjorna som jag fick av Jennifer. Det var hål i tröjan från när dem hade tagit
bort larmet. Så tråkigt!
Men två nya skönheter fick bli med
hem istället!
 
Dem två köpte jag!
Denna fick jag av Jennifer!
 
 
Trött och sliten under fredags kvällen och
lika så under lördagen.
Men vi åkte hem till mamma och pappa
på lördag kväll för god mat och mellomys.
 
Vi åkte sedan hem efter mello och
sov ut idag. Denna söndag kommer bli lugn. Har
betalat några räkningar och har även anmält mig
till min gamla dans skola! Fast den här gången blir det inte disco dans,
utan pole fitness! Hahah herregud.. men ska
bli kul att testa!
 
Men just nu mår jag inte så bra ,värk, snorig och är varm. 
Så blir morgonrock ,snorpapper,
soffa och film idag. Det blir bra.
 
Ha en fin söndag <3
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: